Direktlänk till inlägg 29 maj 2007

Lååång dag i stan!

Av Jessica - 29 maj 2007 22:11

Idag har varit en lång dag spenderad inne i stan.

Började först med en tripp till jobbet för att testa mina nya arbetskläder. Va på tok för stora så nästa stopp blev skräddaren. Tack och lov hade jag Sabina med mig för det tog lite mer än 2 timmar för att nåla alla kläder. Blev en slut nota på 2400 kr. Tur att man inte betalar själv! Fick dessutom reda på att jag e sne... måste gå till en kiropraktor och räta ut mig själv, inte konstigt att jag har ont i ryggen så ofta.

Efter dessa 2 timmar, en grinig dotter och 2 svimmfärdiga tjejer så blev det av till gallerian för en sen lunch kl 15:00. Blev rimmlax med dillstuvad potatis, riktig sommargod mat. Fick även tack och lov äta i lugn och ro då Belle sov sött i vagnen heeela lunchen igenom.

Mätta och glada med ny energi blev det lite shopping, tack Sabina för de söta kläderna.

Mellan shoppingen han vi även med lite fika.

Sen bar det hem för en trevlig kväll med lite betty och despan.


Imorgon är det Babysim som gäller. Ska bli riktigt kul, missade ju förra gången då vi va sjuka. Ska bli trevligt att se min pojke (Justin) och Bella också. Har inte sett de sen i fredags, sjukt länge sen för att vara oss.


Får se vad som händer sen på eftermiddagen. Ska träffa Sabina iallafall och säga hej då eftersom hon åker på torsdag morgon till Island. Sen på kvällen ska vi till mormor och morfar.


Usch va tråkigt, kom precis på att jag inte sett Björn idag (förutom sovandes) och imorgon blir det likadant. Aja han är ju ledig från fredag så det ska nog gå bra.


Natti natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 19 oktober 2012 21:39

Då har man blivit ett år äldre och klokare :) Igår smög jag upp som vanligt innan resten av familjen vaknat. Men när jag ska klä på mig ytterkläderna hör jag flera tassande steg och min fina familj kommer ner för att gratta mig ...

Av Jessica - 9 september 2012 22:30

Madeleine har fått njuta av 10 veckors semester denna sommar men imorgon är det åter igen dags för dagis! Dagiset är helt nytt och imorgon är första dagen de öppnar och inskolningen börjar. Var där på föräldrarmöte förra veckan och det är så fint och...

Av Jessica - 27 augusti 2012 23:11

Då har man haft första dagen på jobbet efter semestern. Var faktiskt roligt att vara tillbaka och få börja jobba. Jobbar på världens bästa arbetsplats med massa utmaningar, bästa teamet och härliga gäster så hut kan man inte tycka det är roligt :) D...

Av Jessica - 25 augusti 2012 09:51

Igår kväll överraskade vi barnen med att gå på Gröna Lund. Det var så roligt för oss alla och som förälder uppskattade man det så mycket när man verkligen såg lyckan och glädjen i barnens ögon när vi åkte karusellerna. Ögonen lyste och det härliga bu...

Av Jessica - 23 augusti 2012 23:23

Då har min stora tjej börjat i skolan! Man undrar som sagt vart åren tar vägen!? I onsdags var första dagen och jag var väldigt nervös... Speciellt då jag förstått sen i våras att de flesta i klassen kom från samma dagis och va därför vänner sen tid...

Ovido - Quiz & Flashcards