Alla inlägg under juni 2007

Av Jessica - 30 juni 2007 09:34

I omröstningen har jag nu även lagt till Prison Break.

Av Jessica - 28 juni 2007 22:56

Känner mig ensam. Visst har jag min familj (x2), några få kompisar men vart har alla andra kompisar tagit vägen. Saknar er.

 Får vell skylla mig själv. Blir så när man skaffar barn. Jag har inte tid att ringa alla kompisar och snacka skit längre och antar att de inte vill ringa mig och höra mig prata om vilka blöjor som är bäst...typ...


Skulle vilja ta en kväll med alla mina "gamla försvunna" kompisar och återskapa något i form av det vi hade. Så om ni nu läser detta så kan vi inte göra det? Jag lovar att inte bara prata blöjor och Isabelles sovtider.


Jag är mamma nu och jag älskar det. Älskar verkligen Isabelle och skulle inte vilja ha detta ogjort. Skulle bara vilja ändra på att jag varit så sjukt dålig på att hålla kontakten med er. Vissa av er har jag på nått sätt hört av mig till ikväll.....


Kommer ihåg minnen som:

Gröna Lund 2002. Guldkortsgänget på go kart banan :)

Chokladpuddingkrig (daaamm I miss you)

Bastu i Sollentuna

Globen (BSB) sommaren 1999

15 personer sovandes i samma säng (+en snarkande gris i fotöljen)


Finns många fler jag skulle vilja skriva upp men risken finns att mina föräldrar läser detta.


Ne nu ska jag dränka min sorg tillsammans med en dusch, och låta sorgen rinna ner i avloppet, så jag kan somna lugnt.


Björn: Om du läser detta så bara så du vet! Jag älskar dig och Isabelle och skulle inte vilja ha nått ogjort med er (eller visst lite bråk vi haft innan skulle kunna raderas) Det jag menar är att jag älskar dig och vill verkligen gifta mig med dig nästa sommar. Isabelle är det bästa som har hänt oss och jag värderar er båda mest av allt.


Av Jessica - 28 juni 2007 22:54

Min sladd mellan mobil och datorn fungerar inte så jag måste byta den men är alltför trött för att öppna skåpet, ta fram ny, ner på knä och byta. Så bilder kommer kanske imorn istället.

Av Jessica - 28 juni 2007 22:52

Ni som röstar får helt enkelt dra lott om ni inte kan bestämma er vilket erat favoritprogram är.


Bella: Nästa fråga kommer att vara "Vilken är er favorit reality serie?" så då kommer den att vara med.


Kommer även att senare ha "Vilken är er favorit komedi serie?"

Av Jessica - 28 juni 2007 18:31

Just nu är det så lugnt och skönt, men snart vaknar vell Isabelle och då blir det full gång igen.

Sitter i lugn och ro och dricker mitt kvällskaffe och tittar på TV. Snart börjar Top Chef vilket jag tycker är ganska kul att titta på. Ibland fattar jag inte hur de kan få kritik. Smaken kan jag ju inte känna men hur de kan få kritik för uppläggning är en mystisk fråga. Domarna borde komma hem till mig så kan de få se på en slaffsig uppläggning.

Sen är det Las Vegas kl 21. Hur underbart är inte det att det har kommit tillbaka! Tror nog jag är en riktig tvnörd. Björn har rätt i den frågan. Finns inte många serier jag Inte tittar på. Va bra nu kom jag på vad nästa omröstning ska handla om. Ditt favorit program. Så rösta nu.

Av Jessica - 28 juni 2007 13:57

Pågår tydligen en hemsk brand vid Hornstull på södermalm. Usch tycker bränder är så läskiga. Tror nog det är min värsta mardröm. Man kan ju förlora allt man äger och dö. Vilket hemskt sätt att dö på. Vill inte vara med om detta.

Branden utbröt troligtvis i ett solarium på ett gym. Jag solar ju solarium! Tänk om man ligger där och njuter och det börjar brinna! Nu blir jag rädd. Även om man hinner upptäcka det och ta sig ut så hur blir det med alla kläder då? Man är ju inte direkt påklädd i ett solarium....


Av Jessica - 28 juni 2007 13:53

Vaknade för tidigt imornse, strax efter sju va hon, usch. Kom i säng senare än trott också. Fick göra te till Björn mitt i natten för han va på en skit bevakning och höll på att frysa ihjäl så han svängde förbi hem och laddade upp lite.

Isabelle börjar morgonen bra med att slå i huvudet i datorn! Så nu har hon ett fint märke på ena ögonbrynet (bild kommer sen). Tack och lov gick det över ganska snabbt och hon lekte i ca 1 timme själv på golvet. SKÖNT!. Sen blev hon grinig men somnade efter en stund. Vaknade, grinig, sen bättre humör, vi gick ut, sen blev hon grinig, vi kom hem, va glad, blev grinig, sen gladd, grinig, glag, grinig osv.

Nu sover hon middag iallafall.

Av Jessica - 27 juni 2007 22:54

Dagen har fortsatt en konstig väg. Till och från har Isabelle har varit underbar och super jobbig.

Tråkigt har jag haft också. Blev en tur i regnet upp till Sickla för att handla. Va inge kul att gå i alla vattenpölar men men... fick göra nått iallafall.


Nu har Bella och Justin kommit hem men hon vägrar svara på mitt sms. Hon har vell mobilen på ljudlöst som alltid... hade velat kidnappa mina 2 andra älsklingar imorn.


Tror morgondagen blir bättre, ska iallafall vara fint väder med bara lite moln. Sägs det iallafall men skulle inte förvåna mig om det spöregnar.... Usch inte på humör jag inte, tror nog jag ska gå och sova och vakna upp på rätt sida imorn.

Ovido - Quiz & Flashcards