Alla inlägg under januari 2008

Av Jessica - 21 januari 2008 00:08

Imorn (eller idag) ska jag till frissan. Fortsätter på det mörka stuket. Funderade på att bli blond igen men Veronika min hårfrisör sa att det då kommer ta 4-5 timmar för hon måste avfärga håret först. Kände mig desperat när jag bokade tiden och ville ha den så snabbt som möjligt så hon lyckades klämma in mig imorn så jag får stanna på det mörka. Satsar på det blonda till sommaren.

Av Jessica - 21 januari 2008 00:07

Tror Isabelle har en framtid som musiker. Får se vad Björn kan lära henne. De spelar redan piano tillsammans och lyssnar på massa musik :)


Av Jessica - 21 januari 2008 00:03

Vi har varit fullt upptagna i helgen hela familjen. Jag har jobbat på kvällarna och då har Isabelle och Björn umgåtts med våra vänner Justin, Bella och Rickard. I fredags umgicks vi hela kvällen. Barnen badade och lekte tillsammans.

 

Efter middagen blev det bad för grisarna :)

 

 Det lektes och busades för fulla muggar!

 

 Isabelle kör med gasen i botten på Justins motorcykel! Cool tjej!


Av Jessica - 17 januari 2008 21:57

Nu har jag vell varit duktig som skrivit lite.

Ska försöka skriva lite intressanta saker också... om jag kommer på :)

Ha det gott så länge!

Av Jessica - 17 januari 2008 21:56

Tycker att bilden på oss är så fin så jag vill dela med mig av min familj till alla er :)

Av Jessica - 17 januari 2008 21:55

I julklapp fick Isabelle en dockvagn av sina morföräldrar. Konstigt nog verkar hon tro att hon själv är dockan för hon ska hela tiden sitta i den själv. Har stoppat vagnen under sängen så att den inte ska gå sönder för att hon sätter sig i den, men ändå så lyckas hon hela tiden hitta den och dra fram den.


Av Jessica - 17 januari 2008 21:53

Just det! vi har köpt en ny bil. En super fin Ford mondeo 02. I love it. Har inte kört den sen i söndags och saknar det. Är så skön att köra så jag vill göra det hela tiden.

Vår gamla bil fick vi idag såld för 10 000 så det känns skönt att ha ett "problem" ur världen. Nu ska bara alla andra lösas så som tex, katterna, bostad och DAGIS!

Av Jessica - 17 januari 2008 21:43

Jag har haft mycket att göra i veckan och har därför åter igen inte hunnit blogga. Ska se om jag kan komma ikapp nu.


SÖNDAG

Vi började med att åka till Odenplan för att uträtta lite ärenden. Sen mötte vi upp min lillasyster och promenerade runt i Vasaparken. Isabelle passade på att gunga lite vilket hon tyckte va jätte skoj.

Efter det gick vi hem till mina föräldrar och fikade... och ja självklart stannade vi där på middag :)


MÅNDAG

??? Jobbade...


TISDAG

Vi va på Babysim klockan tolv. Vi fick även med oss Björn så vi hade jätte kul! Efter babysimmet somnade Isabelle i vagnen medan vi tog oss till Gamla Stan för att äta lunch hos Therese. Tråkigt nog fick jag nästan slänga i mig maten innan jag behövde springa till jobbet. Sen jobbade jag till 23. 


ONSDAG

Igår jobbade jag och va på kurs halva dan. En ledarskapsutbildning. Va faktiskt riktigt bra. Trodde innan kursen började att jag skulle somna eftersom jag dan innan slutat 23 på kvällen och börjat jobba klockan 7 på morgonen. Men det var så intressant och det fanns kaffe så jag höll mig vaken :)


TORSDAG

Idag har jag jobbat... och även jobbat över.... vad mer kan man säga. Är ledig imorn :)







Ovido - Quiz & Flashcards