Alla inlägg under april 2008

Av Jessica - 16 april 2008 22:07

Efter att vi alla tre varit riktigt sjuka så börjar vi sakta men säkert friskna till. Vi är pigga men har fortfarande ont i halsen. Isabelle är tillbaka på dagis nu och vi på jobbet så livet rullar vidare :-)

Av Jessica - 16 april 2008 22:04

I måndags va det äntligen dax för den efterlängtande konserten. Va riktigt bra. Inte alls detta överflöd av en spektakulär scen med lampor och storbilds tv. Det var en vanlig scen med ett svart skynke i bakrunden och 4 killar som gav järnet och visade att de faktiskt fortfarande kan både sjunga och dansa. Riktigt bra!!


Av Jessica - 10 april 2008 16:03

Inatt vid halv ett fick man flyga upp ur sängen! Isabelle kräktes som en tok. Bara sådär! Så det va till att byta sängkläder, tvätta och sätta henne i duschen. Tack och lov har hon inte kräkts nått mer men hon fick va hemma från dagis idag och blir hemma imorn också.

Av Jessica - 10 april 2008 16:01

Jag har börjat att bleka håret igen. Känner att det är dags för lite förnyelse i livet och dags att hitta mig själv igen. Så nu har jag börjat bleka håret. Blir dock inte hel blond nu på en gång eftersom jag färgat håret så mycket och varit så mörk tidigare. Just nu har jag vell samma hår färg som Jennifer Aniston. Men ljusare ska det bli! Lägger i fler slingor om 2 veckor :)

Av Jessica - 2 april 2008 10:44

Pga diverse saker som händer i livet nu så blir det inte så mycket bloggande nu på ett tag.

Isabelles inskolning på dagis går bra. Hon är där nu och ska äta lunch där för första gången idag. Jag hoppas det går bra :)


Ovido - Quiz & Flashcards