Alla inlägg under maj 2008

Av Jessica - 28 maj 2008 21:43

Nu är sommaren här! :) och förhoppningsvis här för att stanna.

Har varit ledig idag och låg och solade på gården i 2 timmar. tog fin fint :)

Efter det åkte jag iväg för att hämta Isabelle, moster Therese följde också med. Vi köpte glass och promenerade runt. Blev lite shopping också.

Middag hemma hos mamma och pappa, alltid lika trevligt och gott. Varför kan inte jag laga lika god mat som mamma och pappa för?

Nu e jag hemma och njuter av kvällen. God natt.

Av Jessica - 28 maj 2008 21:37

Bilen pajade igår mitt på Vasagatan. Va bara att ringa efter bergning. Nu är den på verkstan och vi får se när den kommer hem igen.


På kvällen va Bella, Rickard och Justin här. Vi åt kinamat och glass efteråt.

Isabelle och Justin lekte en massa. Rickard och Björn satte ihop Björns nya dator. Vilket meck men nu har han iallafall en helt ny dator special designad efter hans egn önskemål :)

Tack för hjälpen Rickard!!

Av Jessica - 23 maj 2008 10:27

Sååå skönt att va ledig idag. Isabelle fick även gå på dagis men bara mellan 9-15.

Igår va det sjukt mkt på jobbet med sjukdom i personalen, telefon problem och oförberedda grupper. Inte skoj alls och stressen va på hög nivå hela kvälln så jag är verkligen förtjänt av min ledighet idag.


Av Jessica - 22 maj 2008 13:55

Stort glapp sen jag bloggade senast. Detta pga diverse grejer som har tagit drastiska ändringar i mitt liv. Men nu är jag på gång att få ordning på allt och känner att jag även ska börja ta mig tid för att blogga mer :)


Sommaren kommer och man är singel. Får se vad man ska ta och hitta på för bus :) Har ju min underbara lilla dotter att tänka på men får jag tid över så spenderar jag den gladeligen med mina kompisar. Party, mys och bus på gång :)


Just nu sitter jag på Järnet cafe i Gamla stan där syster yster jobbar. Har ätit en underbart god lax sallad. Efter det blev det en krämig god latte med brownie till. Ibland får man lyxa till det ;-)

Solen skiner och jag känner mig glag och fri. Tror at allt kommer räta ut sig nu och alla itar så småning om kommer falla på plats. Får inte glömma att ge allt den tid det tar och ta allt dag för dag. Men idag är en bra dag :)


Snart iväg till jobbet. På återseende inom kort! 

Skapa flashcards