Alla inlägg under juni 2008

Av Jessica - 29 juni 2008 10:44

Tycker det hela tiden är en ny dag med fullspäckat schema. Men inte idag, får se vad jag och Isabelle ska hitta på. Ut och leka lite på gården kanske.

Igår va vi hos Cassandra och firade hennes födelsedag. Va jätte mysigt och trevligt. Isabelle trivs som fisken i vattnet där med sina kusiner till lekkamrater, massor med leksaker och altanen. Blir faktiskt lite sugen på att skaffa radhus.

I fredags hade jag min underbara vän Sabina över som lagade mat :)
vi satt och prata till halv ett på natten och då höll jag på att somna eftersom jag varit vaken sen fyra på morgonen...

Ne, dags att ta tag i dagen. På återseende.

Av Jessica - 24 juni 2008 20:20

ÄNTIGEN!! har tagit mig i kragen och köpt en ny mobil som har alla de funktioner jag behöver och vill ha. Så nu har jag en mobil som fungerar och är bra! Tror jag iallafall, den ligger fortfarande på laddning så jag får vell inte leka med den förän imorn... :( men är super glad iallafall :D

Så nu kommer det förhoppningsvis komma lite bilder också. Har en bra kamera på den.
Blev en LG kf750 Secret. Vägrar Sony Ericsson igen.

Av Jessica - 24 juni 2008 20:16

Då har även midsommar varit. Frade den lugnt tillsammans med Isabelle, Björn, mamma och pappa. Vi va nere i vasaparken och "dansa" kring midsommarstången. Isabelle fick en krans men den ville hon absolut inte ha på sig.
Det blev sillunch, grillning och sen fika. Känns som om vi inte gjorde annat än att äta. Men det va riktigt gott och trevligt så tack mamma och pappa för en trevlig midsommarsfton! Älskar er!

Av Jessica - 13 juni 2008 18:49

Den senaste veckan har jag varit jätte trött. Vet inte vad det har varit med mig men jag har varit mycket tröttare än vanligt. Kan bero på värmen eller att man knappt aldrig får sova ut ostört. Jag klagar iallafall inte på värmen. Älskar att sommaren är här och tycker inte om att det ska reg imorn. Fast det kanske bara är bra för jag borde ta och dammsuga....

Av Jessica - 13 juni 2008 18:47

I måndags hämtaden jag ut min mobil. Blev den fixad? NEJ! Fick jag betala? JA! Skiten va fuktskadad så då fixar de inte mobilerna men tar mer än gärna ut en avgift på 310 kr för att ha tittat på mobilen! Känns ju kul! Så jag har fortfarande pissmobilen och önskar att det ska regna ner pengar på mig så jag kan köpa mig en ny bra mobil.

Av Jessica - 5 juni 2008 22:20

Grattis Anna!
Hoppas du haft en härlig födelsedag i utlandet!

Av Jessica - 5 juni 2008 22:16

Tisdags.

Pappa hämtade Isabelle från dagis vilket hade gått jätte bra. Så nu vet jag att morfar kan börja utnyttjas mer ;-)

Vi åkte ut till Hässelby och firade min syster som fyllde år. Blev grillning och tårta. Riktigt trevligt faktiskt :)

Onsdag.
Lämnade Isabelle på dagis vid 9 sen så åkte jag till syster Therese i gamla san och åt frukost. Sen fixade jag mina naglar innan det bär av till jobbet.

Efter jobbet blev det utgång med Sabina, Tobbe och Anki (Jonas) mfl. Riktigt trevligt måste jag säga.

Torsdag.

Sjukt seg dag. Har varit ledig och inte gjort nått alls.
Ska sova nu så natti natti.

Av Jessica - 2 juni 2008 22:39

Äntligen har jag lyckats lämna in min mobil. Har en gammal skitmobil nu utan kamera och som är jätte jobbig att skriva sms med. Den har inte ens olika profiler! Det enda "moderna" med den är vell att den har färgskärm. En riktigt budgettmobil från Sony Ericsson, inte konstigt att jag fick den gratis... Men men, om 1 vecka får jag förhoppningsvis tillbaka min kära telefon som då även (förhoppningsvis) fungerar :-)

Ovido - Quiz & Flashcards