Alla inlägg under december 2008

Av Jessica - 31 december 2008 12:44

Gott nytt år!!
Hoppas alla får en trevlig nyårsafton och ett fantastiskt 2009.


Av Jessica - 31 december 2008 12:42

Igår kväll när Isabelle skulle gå och lägga sig ville hon sova i sin nya säng i sitt rum. Trot eller ej, men hon somnade i den också och sov hela 1 1/2 h innan hon ropade på sin mamma :)

Av Jessica - 29 december 2008 19:24

Fick fnatt och var bara tvungen att lyssna på mina gamla Backstreet boys cd's. Just nu spelas Get Down. Tänk va dessa underbart, fantastiska killar (män) kan sprida glädje i mitt liv och få mig att må bra.

BSB 4-ever! (haha 12 again??)

Av Jessica - 29 december 2008 19:19

Då var man redan tillbaka på jobbet efter 1 vecka ledigt. Hade velat fortsätta vara ledig. Haft en underbar vecka fylld med värme och kärlek. Min dotter har varit helt underbar och Johan har varit helt underbar. Den allra bästa julklappen kom från honom. Vi ska gå och göra ett 3D/4D ultraljud och se vår bebis. Är samma teknik som på vanligt ultraljud men en anna programvara i datorn som gör att man kan se allt mycket tydligare än på ett vanligt ultraljud. Ska bli riktigt spännande :)

 

En av Isabelles julklappar.


Av Jessica - 25 december 2008 13:02

God fortsättning.
Vilken julafton det blev. God mat, trevlig stämming, dans kring "granen" och Isabelle fullkommligt överröstes med paket! Så tack alla för alla fina presenter. Tur att min kära pojkvän kom och hämta oss med bilen för annars hade vi fått lämna kvar mer än hälften. Bilen var fullproppad med presenter, så älskling...tror vi nog måste införskaffa en större bil nu när nr:2 kommer :)

Imorse vaknade Isabelle och lekte med alla presenter, och det som inte redan var monterat skulle ju självklart sättas ihop. Vart är alla karlar när man behöver de?

Nu ska jag snart träffa kärleken. Sen ska vi promenera hem till mina föräldrar för lite fika innan vi åter igen ska hem till min syster med man i Hässelby. Laurent fyller 40 år idag så STOOORA grattis till dig Laurent.

Ska lägga upp lite bilder så fort jag lyckas få över de till datorn, vet inte vad jag gör för fel...

På återseende Snart!

Av Jessica - 24 december 2008 00:27

Haha tackar för kommentarerna Therese och pappa.

Av Jessica - 23 december 2008 22:41

Kommer ihåg när man va liten, inte ville man gå och lägga sig dagen före julafton. Allt va så pirrigt och vem vet, om man va vaken lite längre så hade man kanske tur att få se tomten komma och lägga paketen under granen. Såg dock aldrig någon tomte komma men paket  fanns det gott om på julaftonsmorgonen.

Min 2 åriga dotter är fortfarande vaken och riktigt igång. Vet inte om det beror på att hon förstår att imorgon blir en spännande dag eller om det är min kära pojkvän som busar med henne. Lite utanför känner jag mig, det är bara han som gäller, inte mamma.
Får hoppas hon somnar snart, tomtemor måste ju få fixa iordning allt :)

Ovido - Quiz & Flashcards