Alla inlägg under december 2009

Av Jessica - 13 december 2009 11:03

Jag önskar er alla en trevlig Lucia samt 3:e advent.


  

Av Jessica - 10 december 2009 21:04

Snacka om att ha fullt upp! Känns som om jag har grejer som händer eller att göra varje dag så när kvällen kommer är jag helt slut och har ingen lust alls att blogga.

Det största som hänt sen sist var självklart Backstreet boys konsert. Det var en helt underbar konsert såom jag verkligen tyckte om så tummen upp för den. Vi har bokat om kyrka så nu gifter vi oss i Gustaf Vasa kyrka den 29 maj 2010 kl 15:30. Vi fick den präst vi önskade, samma som döpte Madeleine så vi är jätte nöjda och glada. Vårat bröllop ska bli 2010 års höjdpunkt, strunt i Vickan och Maddes bröllop. De kan gifta sig med pompa och ståt så står vi för det romantiska och personliga där kärleken mellan två är det som lyser och inte kamerablixterna :)


Näst på programmet är luciafirandet, som går av stapeln imorgon bitti kl halv åtta. Isabelle ska lussa på dagis och hon har nu under kvällen övat för fullt med hela utstyrseln på sig, så sött :)


Snart är det jul och det ska firas här hemma för första gången. Jag har alltid haft turen att få åka till andra på julafton men nu har familjen och de nära och kära bestämt sig för att åka till oss. Shiii fick man för att ha flyttat till större men men, jag gör det för min svåger Laurents skull :) Se det som din födelsedagspresent.


Får se när nästa uppdatering sker.... år 2010 kanske ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards