Alla inlägg under januari 2010

Av Jessica - 12 januari 2010 13:40

Just nu är jag väldigt träningspeppad. Gymmade lite igår och ikväll ska jag ta ett Shape pass. Sen lär jag vila några dagar för jag får sån träningsverk efter passan men det gillar jag bara för då vet jag att träningen tar :)


Snart ska Madeleine och jag ut på promenad tillsammans med Anne och Lovisa. Inte det roligaste vädret kanske men lite frisk luft mår man bara bra av. Funderar på att köpa med mig en latte för jag har fortfarande inte invigt min lattehållare jag fick till vagnen i julklapp!


Planeringen inför bröllopet börjar mer och mer ta fart nu. Kyrka och lokal till middagen är bokat men än så saknas det viktigaste, min klänning!! Måste ut och titta mera så att jag kan ta ett beslut snart!

Av Jessica - 6 januari 2010 19:59

Idag var jag och Isabelle på Disney On Ice med Jennie, Cassandra och Alexander.

Det kommer numera att få bli en årlig tradition för Isabelle tyckte det var jätte kul att se alla figurer i verkligheten. Musse, Mimmi, Ariel, Tingeling och alla andra bekanta.

Själv tycker jag också att det är kul att gå och titta. Inte bara för att man själv kan nästan alla berättelser utan för att de som uppträder är så otroligt duktiga. Önskar jag vore en isprinsessa men jag liknar nog mer Långben på isen :)

Av Jessica - 1 januari 2010 20:39

Jag hoppas alla hade en trevlig nyårsafton igår och att ni fått en bra start på 2010.


Nu i December har det varit fullt upp, så därav denna bloggtorka. Men vi har gjort och hunnit med allt som skulle hinnas med.

Julafton firade vi här hemma med de närmaste i familjen, vi var 11 st. Den enda som saknades var Isabelle som firade i Dalarna. Hon var riktigt saknad men hon fick lyxen att fira 2 dagar istället så hon var nog glad :)

I Julklapp fick hon bla. en pulka. Den var jätte rolig att åkamed i backen bakom vårat hus tills det olyckan var framme. Så nu måste vi hitta en annnan backe...

  


Igår firade vi in år 2010 hos min syster Jennie med familj och vänner. Laurent hade gjort en jätte god lax förrätt och kalkon till varmrätt. Desserten fick jag äran att tillaga. Talesättet är ju att en bild säger mer än 1000 ord så ni får själva avgöra hur ni tror resultatet blev :)

  


Så sist men inte minst vill jag och min familj önska er alla ett underbart år 2010.

  


Kraaaaam!!






Ovido - Quiz & Flashcards