Alla inlägg under februari 2010

Av Jessica - 28 februari 2010 09:57

Vilken torka! Men så kan det vara, fullt upp med barn och bröllopsplanering så svårt att hinna annat.


Så drömmen min närmar sig. Om 3 månader 29 maj (typ mellan idag och imorgon...) gifter jag mig med kärleken.  Bröllopet börjar nu ta form och saker och ting börjar falla på plats. Drömmklänningen hänger i garderoben men ska lämnas in till en skräddare för att tas in lite. Inbjudningarna är skickade, så jag hoppas att ni som har fått de kommer och delar vår dag med oss. Men trots mycket gjort så finns det fortfarande mycket kvar att göra.

Isabelle va så söt när hon såg min klänning, då sa hon följande.

"-Johan ska köpa en till mig me, den ska vara blå och röd."

Själv hoppas jag på att kunna köpa en som är i grön ton... men hon är en bestämd dam så vi får vell se om hon sätter på sig den då.


Madeleine har flyttat in i Isabelles rum och tillsammans sover de sååå underbart bra! De båda kan sova hela nätter utan att vakna, Isabelle somnar dessutom själv utan att jag måste ligga brevid henne. Känns verkligen toppen bra och jag själv känner mig utvilad när jag vaknar på morgonen.


Nu är det dax att börja ta tag i dagen.

Hej så lääänge.


Ovido - Quiz & Flashcards