Alla inlägg under februari 2011

Av Jessica - 18 februari 2011 11:14

Så underbart det kan vara! Ledig idag och tänker på mig själv :)

Började morgonen efter dagislämning med ytterligare en tur till gymmet. Var tredje gången denna vecka sen hoppas jag på att komma iväg på söndag också.

Efter det var det hem och duscha i lugn och ro. Nu dricker jag en smoothie som är super god! Gjord av mig så klart :)


I helgen blir det jobb igen. Både roligt och tråkigt. Vill vara med min familj men jobba måste man och jag får vara glad för att jag har ett som jag verkligen gillar!


Nu ska jag vara med mig själv så njut ni av dagen för det ska jag :)

Av Jessica - 1 februari 2011 15:20

Igår skulle jag ha börjat träna igen. Var riktigt peppad i söndags kväll inför mitt första gympass (på ca 6mån) som skulle ske på SATS måndag kväll. Men inte blev det av, nej då var man tvungen att gå och bli magsjuk. Det började med att Johan sprang upp tidigt på morgonen. Sen när barnen vaknar så har Isabelle feber och blöder näsblod. Ringer jobbet och meddelar att jag vabba och dagis för att sjukanmäla barnen. Vad händer kl 9 då... jo då åker jag på magsjukan också! Det värsta är att när jag blir magsjuk så deckar jag ihop totalt och kan inte sluta kräkas förän efter ca 12 h.

Tack och lov var Isabelles pappa en hälte och kom å hämtade henne samt köpte oss blåbärssoppa och coca cola.

Än så länge har varken Isabelle eller Madeleine blivit magsjuka så vi håller tummarna för att de slipper. Konstigt bara att både Johan och jag blev det med inte dem.


Men åter till träningen. Förra veckan "lurade" jag förbi Johan till SATS och lyckades få honom till att signa upp sig också. Duktig är han också för han har redan hunnit träna mer än mig ;) (han 1 gång och jag 0 ggr) dessutom ska han iväg ikväll också, själv behöver jag hitta mer styrka så jag tar nog och går först imorgon förmiddag.


I helgen tog vi det lugnt. Johan jobbade hela helgen så det var baar jag och barnen. I lördags shoppade vi lite och lekte ute i det vackra vädret. I söndags tog vi en tur hem till Justin, Bella och Rickard. Det var riktigt härligt att bara få sitta där hemma och prata strunt medan barnen lekte av sig. Justin var super mysig och kröp upp i min famn och myste, han är min lilla extra son :)

Snart får jag ett till extra barn då Justin blir storebror i augusti!! Vill också!!

Fast först lite karriär och större boende!

Skapa flashcards