Alla inlägg under november 2011

Av Jessica - 15 november 2011 22:58

Alla föräldrar skryter över sina barn på att de är bäst på ditt och datt. Jag tycker det är helt rätt för man ska vara stolt över sina barn.Själv är jag förtrollat stolt över mina. De har utvecklats till två härliga monster med fina personligheter. De följer utvecklingen som barn ska men ligger för det mesta före. De slutade båda med napp utan problem vid 2 1/2 års ålder efter att ha varit sjukt beroende av den gummiploppen. Men det bästa av allt är hur pass friska de är! Det är inte ofta man behöver vara hemma från jobbet med de små trollen. De har inga allergier eller sjukdomar, de äter mat, rör på sig, pysslar, leker ute och håller igång.Jag är en stolt mamma till världens två finaste och mest fantastiska tjejer som jag älskar mest av allt!

Av Jessica - 11 november 2011 11:00

Har blivit rånad av tandläkaren! Pga ingenting!Upptäckte för en drygt månad sen att mitt ta kött i övre käken typ delat på sig ovanför en tand och bildat som en klyfta.Fick mer eller mindre panik och bokade tid hos tandläkaren. Hon hade sett ca 5 fall under sin 25 åriga karriär och kunde inte säga varför detta skedde. Så hon bokade in mig hos tandkirurgen efter att ha tagit en massa bilder ock kostat mig 350kr för en titt utan svar. Va nyss hos tandkirurgen som bad mig berätta om mitt "problem" kände att han redan visste svaret han skulle ge mig innan jag berättat. Han ber mig sen sitta ner i stolen och visar mig i spegeln att detta är helt normalt. Det som sker är att dag haft för mkt tandkött innan och att det bu bara lägger sig på sin rätta plats. En förklaring och en kvart senare betalar jag 500kr till! 500kr jag lätt velat slippa betala eftersom detta inte var något konstigt och vad jag anser min tandläkare borde ha kunnat förklara för mig innan! ARG!!! Vem tjänar 500kr i kvarten liksom! Inte jag iaf....

Skapa flashcards