Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Jessica - 8 oktober 2007 20:43

Tillbaka på jobbet idag. En lugn dag.

Efter jobbet mötte Björn och Isabelle upp mig efter babysimmet. Vi promenerade en massa och köpte en höstjacka till mig *äntligen*


Kort och gott vart det. Nu ska jag vara med min familj :)

Av Jessica - 8 oktober 2007 20:39

I söndags passade jag och Björn på att ta föräldrarledigt. Eftersom det gick så bra hemma hos mormor och morfar igår så tyckte vi att de kunde få vara barnvakt medan vi gick på bio. Vi såg supersugen, va riktigt rolig men kanske lite överdriven ibland.

Vi åt även middag där.

Isabelle hade skött sig jätte bra och inte gråtit en endast gång :) Farligt det för nu vet vi att vi kan lämna henne där ;-)

Av Jessica - 8 oktober 2007 20:35

Idag fick pappa Björn lite ledigt. Jag och ISabelle försvan ut på stan med mormor och morfar. Vi hälsade på moster Therese på hennes nya jobb och sen åt vi pizza.

Efter det åkte vi och köpte en åkpåse. Har blivit så kallt nu så Isabelle fick den att värma sig i. Sen drog vi hem till mormor och morfar och fikade och lekte. Isabelle och morfar va helt tokiga när de busade i sängen. Märks att hon tycker om sin morfar. Morfar är en tok och Mormor är riktig trygghet.

Ovido - Quiz & Flashcards