Alla inlägg den 21 november 2007

Av Jessica - 21 november 2007 23:29

Vilken lyckad dag. Isabelle har haft det jätte kul med alla sina underbara presenter hon fått så tack till er alla som ville fira vår dotter!

Jag lägger upp lite bilder imorn på vad hon fått, just nu är jag alldeles för trött för att göra det. Isabelle har levt upp till varje minut idag. Hon vaknade 08:10 och va pigg som en lärka, vilket är ovanligt då hon nu för tiden brukar sova till ca 11. Sen har det varit full fart heela dan och hon har bara sovit middag på förmiddagen och somnade först 22:50 nu ikväll.


God natt och på återseende :)


Ps. Krya på er Bella, Justin och Rickard. Vi saknade er idag. Ds.

Av Jessica - 21 november 2007 00:01

Grattis min älskade dotter på din 1-årsdag!

Jag älskar dig mer än allt och du är det underbaraste som hänt mig.

Du gör mig hel och förgyller mitt liv.

Ditt glada humör och ditt busiga leende får mig att värmas.

Jag älskar dig!! GRATTIS!!

Ovido - Quiz & Flashcards