Alla inlägg under januari 2008

Av Jessica - 12 januari 2008 22:34

Idag åkte jag in till Globen på förmiddagen för att handla en overall till Isabelle som jag tänkte att hon skulle ha nästa vinter då PO.P började sin rea idag. Kom dit och visst var det mycket folk men jag tänkte att det tar vell inte så lång tid att stå i kö för det är ju ändå 3 personer i kassan... men tjena! Efter 30 min i kö hade jag rört mig 1/4 av kölängden. Visade sig att de bara hade en kassaapparat där inga priser var inlagda! Vägrade stå i kö 1 1/2 timme till så jag åkte hem. Lyckligtvis var mina föräldrar på stan och de köpte gladeligen overallen i Gallerian istället utan att behöva köa. Tack mamma och pappa :)

Sen åkte vi hem dit och åt middag och umgicks, alltid lika skönt att få slippa laga mat och få barnpassning.


Av Jessica - 12 januari 2008 22:32

Isabelle har börjat på babysim igen. Vi går nu steg 4 på tisdagar. Vi hade första gången nu i tisdags och gud så kul Isabelle hade. Hon har verkligen saknad det. Hon plaskade på riktigt bra i vattnet och slängde sig iväg för att simma till alla skojjiga saker som flöt omkring. Vi har en jätte bra simfröken som är ny för oss, men det bästa av allt är att vi är en sån liten grupp, det är bara Isabelle och en pojke till!

Får se om vi kan lura med oss Pappa Björn också nu på tisdag :)

Av Jessica - 12 januari 2008 22:30

Jo jag vet att jag inte direkt varit bra på att blogga de senaste månaderna. Har inte så mycket tid över nu när jag jobbar. Fast nu ska jag vara mamma ledig igen i februari och mars så jag ska försöka uppdatera bättre då.

Ovido - Quiz & Flashcards