Alla inlägg den 19 november 2009

Av Jessica - 19 november 2009 10:42

Nu har jag oxå fallit för frästelsen, jag har skaffat en iPhone. Min telefon gick sönder för några veckor sen och svärmor min var snäll och lånade ut sin gamla. Men som sagt gamla var ordet och jag behöver en lite modernare med fler finesser. Så varför inte slå på stort och skaffa en iPhone. Fick dessutom telefonen gratis mot att jag band upp mig till 3 i två år och det kan jag stå ut med för jag är hel nöjd :)

  

Av Jessica - 19 november 2009 10:41

I måndags var jag, mamma, Jennie och Therese och kollade på brudklänningar. Hur underbart som helst var det och jag hittade flera jag tyckte om. Men än är inte jakten slut, ska till fler affärer och prova mer sen får vi se vilken det blir i slutändan. Har svårt att tro att jag kommer ha lätt för att bestämma mig... jag kommer nog vilja ha en 10 st.

Här får ni se lite smakprov.

    


Ovido - Quiz & Flashcards