Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Jessica - 4 mars 2010 21:29

Som sagt, bröllopet närmar sig och med det gäller det att få allt klart. Idag kunde jag äntligen bocka av underkläder till mig på listan. Eftersom jag ska in med klänningen till en sömerska på måndag så var det viktigt att det vart inhandlade. Jag är sååå nöjd :) Hoppas att Johan blir det oxå sen ;-)


I måndags var jag och färgade håret så nu är jag blond igen :) Får se om det ska bli mer platina blondt eller om jag ska hålla mig till det lite mer guldiga som det är nu.


Nästa vecka ska vi träffa fotografen för att lägga upp en plan + pris.... priset kommer i vilket fall som helst vara för högt. Helt sjuuukt vilka priser de duktiga tar. Men men, som sagt så gifter man sig bara en gång och då ska man njuta till fullo. Vi har även fått menyerna så vi har även bestämt vilken mat det blir.

Längtar dock tills det är dax att provsmaka tårtan :) *smaskigt*

Ovido - Quiz & Flashcards