Alla inlägg under oktober 2007

Av Jessica - 4 oktober 2007 21:26

Då var det snart helg igen. Är ledig så ska umgås med min underbara familj. Har inget inplanerat än så får se vad man ska hitta på. Nått kul måste det bli för förra helgen var vi alla förkylda så det har varit nästan 2 tråkiga veckor nu.


Imorn är det jobb igen kl 7. Tror på en härlig fredag med mycket att göra så det går snabbt och man får komma hem.


Nu ska jag snart sova, men först lite mys med min man :)

Av Jessica - 4 oktober 2007 21:24

Idag efter jobbet träffade jag min kompis Tobias och vi gick och fikade. Det va bara såå kul att träffa dig igen vännen. Det får inte gå såhär lång tid igen tills nästa gång. Vi har så mycket kul att prata om och jag saknar dig massor. Stor kram till dig :)

Av Jessica - 4 oktober 2007 21:07

Isabelle älskar mat och att äta Själv!

Hon vill inte ha sin egen "barnmat" utan ska äta samma mat som oss. Här om dan åt vi spagetti och köttfärssås och hon åt som en häst! Åt dock mest pasta som varit blandad med köttfärssås eftersom hon äter med fingrarna.

 


Det är inte bara spagetti som går hem. Frukt är också en av favoriterna.



Av Jessica - 4 oktober 2007 21:05

Isabelle är tokig i min väska. Jag ställer den alltid på en pall i hallen när jag kommer hem, och vips så är den på golvet och nån rotar för fullt bland allt skoj där i. Måste vara extremt noga hela tiden och se till att jag har hemnycklar, kassanyckel, busskort, paserkort och plånbok i väskan innan jag går till jobbet. Busunge.

Av Jessica - 4 oktober 2007 21:02

Förra veckan var Björn och gav blod. Eftersom det var hans första gång fick han välja nått av massa grejjer. Eftersom han är en underbar pappa tog han en nalle åt Isabelle. Hon harr blivit helt tokig i den konstigt nog. Hon älskar att gosa och leka med den. Tur att hon har sin pappa :)



Ovido - Quiz & Flashcards