Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Jessica - 3 januari 2009 21:38

...Det är jag det, har fått en förfärlig hosta från min kära pojkvän. Riktigt jobbigt är det. Har lust att riva upp halsen och skrubba den (sjukt det lät...) Sen så blir man ju inte mindre heller. Magen växer och jag börjar bli en liten tjokis som Johan säger. Tack älskling! Du ska ju finnas här som mitt stöd. Men men, skönt att faktiskt få ha en anledning till att bli tjock :)
Förra gången lyckades jag ta mig upp hela 19 kg! Får se om jag slår det denna gång, hoppas  dock inte det men har redan lyckats gå upp 5 kg...

Väntan är lång, 5 månader återstår att gå igenom innan vi vet resultatet.

På tal om resultat så har vi det "vanliga" ultraljudet nästa vecka. Får se om vi får reda på vad som gömmer sig i magen. 

Ovido - Quiz & Flashcards