Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Jessica - 18 oktober 2009 22:27

Vilken födelsedag jag har haft. Och vilka fina presenter jag har fått!!

Alla nära och kära kom och firade min födelsedag. Jag fick både det ena och andra men bara sånt jag önskade mig :)

Bla. fick jag en nackkudde till badkaret så att jag kan njuta av mina avslappnande bad. Ett par fina pärlörhängen, presentkort på Stadium (önskan då jag ska börja träna och kläder måste införskaffas) och en digitalkamera!! Hade sagt till Johan att jag önskade mig en men pappa var snabb han med att ha stora öron och införskaffa en i present till mig. Tror nog han tröttnat på att jag jämt lånar hans hihi, men nu är det slut på det för jag har en egen nu och den e rosa :D

  


Fick även en fin kylskåpsmagnet av min stora syster. Den tillägnar jag nu mina systrar här nedan.

  


Så tack för alla uppvaktningar och gratulationer jag fått. Är så lycklig över att ha en så underbar familj, släktingar och vänner.

  




















Ovido - Quiz & Flashcards