Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Jessica - 20 oktober 2009 22:43

Idag har jag varit och shoppat upp det presentkort jag fick på Stadium i födelsedags present. Så nu har jag nya byxor, tröja och sport bh att använda när jag börjar träna. Nu saknas bara själva gymkortet...


Efter att vi hämtat Isabelle på dagis gick vi ner till Tanto och matade fåglarna. Det var många glupska fåglar som flockade sig omkring oss. Vi hade mycket bröd med oss men de var så hungriga att de även nafsade tag i Isabelles finger. Ingen skada skedd, fingret sitter kvar.


  


Funderar på om jag ska ta och gå och bada med Isabelle någon dag, det tror jag hon skulle tycka var riktigt roligt. Annars så börjar Maddie och jag på babysim nu i november. Hittade vad jag tycker verkar vara ett riktigt mysigt ställe där det är både babymassage och babysim under passet på 50 min, mysigt kommer det nog bli :)

Ovido - Quiz & Flashcards