Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Jessica - 5 juni 2009 19:41

... och jag hoppas du har eller kommer göra det oxå.

Vad har jag gjort? Jag har gjort det alla borde göra som får. Det vill säga säga mitt och påverka det jag kan. Den som inte gör det har då ingen rätt att ens kommentera eller säga något sen om alla situationer. Så gör din röst hörd redan nu. Rösta i EU valet!

Av Jessica - 5 juni 2009 09:42

Va på mödrarvården nu på morgonen... igen... och tack och lov är mitt blodtryck normalt igen så jag mår tydligen fin fint nu :)


Dagarna går men ingen bebis vill titta ut. Tycker att denna väntan är väldigt låååångtråkig. Varför kan man inte få bestämma själv när bebisen ska komma ut? Eller få veta exakt När det blir. Fast då skulle å andra sidan en del av allt det spännande försvinna.


Igår va vi på leklandet efter dagis. Isabelle lekte som en tok och for i alla rutchkanor. Tur att Johan va med och kunde hålla ikapp henne för hon va som hon själv uttryckte det "helt galen". Men kul hade hon och när vi gick och la oss låg hon länge och berättade allt roligt hon gjort. Men hon tyckte att nästa gång vi gick dit så skulle mamma också åka rutchkana och hoppa studsmatta :)

Ovido - Quiz & Flashcards