Alla inlägg den 8 april 2010

Av Jessica - 8 april 2010 21:19

Hur kommer det sig att vi redan är i april? Är det någon mer än jag som undrar vart alla dessa dagar tagit vägen? Jag hinner inte med!!

Idag var jag hos Patric (guldsmeden) igen. Han ville gå igenom en gång till hur ringen skulle se ut samt titta på min förlovningsring igen så han kunde uppfriska minnet om hur den såg ut för imorgon ska han börja på min vigselring. Den kommer bli så perfekt! Han hade ingen som såg exakt ut som jag ville i butiken men jag ser den i huvudet och är helt säker på att han har samma bild.


Måste ta tag i att boka smakprovningen till bröllopstårtan. Har 2 v på mig för det.... så med andra ord borde jag ha bokat det redan igår! Ska bli trevligt i alla fall, vem vill liksom inte provsmaka flera olika sorters tårtor...? :)


Madeleine kryper nu jätte bra och knatar runt när man håller i henne. Ska bli spännande att se när hon tar sina första steg på egen hand. Isabelle var ca 10 1/2 mån så Maddie har ca 3v på sig om hon ska slå det.... men har vi otur så brås hon på sin far som var 15 mån när han knatade för första gången. Och självklart med tur så brås hon på mig :) men jag var å andra sidan 9 månader och det passerar hon nästa vecka.

Isabelle växer hon med. En söt kommentar var här om veckan när vi satt och åt middag. Hon satt glatt och åt med sin sked och pratade på. Helt plötsligt tystnar hon och tittar på mig och studerar, sen på Johan och studerar.. så säger hon: -Äter ni så där...?

Så tar hon upp sin kniv och gaffel och försöker duktigt skyffla på maten på gaffeln med kniven. Sååå söööt! *mamma stolt* :)


Kraam

Ovido - Quiz & Flashcards