Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Jessica - 9 januari 2011 19:52

I helgen har Johan jobbat natt. Detta har inneburit att jag har varit ensam med barnen hela dagarna och kvällarna. Och det är tufft...


Idag fick jag hjälp av min syster Therese så det var skönt. Vi passade då på att åka till Andys lekland i Sickla. Det var full fart på barnen så det var verkligen tur att Therese var med. Värst var nog Madeleine. Inte ett dugg rädd för höjder eller fart. Hon sprang runt överallt, benen gick som trumpinnar å så fort man tog upp henne blev hon hal som en ål och skulle krångla sig ner. Om hon fick som hon ville så skulle hon kunna  åka rutschkanor hela dagarna långa. Isabelle däremot är lite mer försiktig och rädd av sig. Henne får man nästan tjata till att åka rutschbanorna.

Tycker dock att det inte är värt 140 kr längre för allt är mer eller mindre trasigt. Det mesta är lagat med tejp och även den har gått sönder. Tror inte det kommer dröja länge förän någon tyvär gör sig riktigt illa där när det brakar ihop.


Nu är barnen lagda och jag helt slut. Imorgon börjar en ny vecka på mitt fantastiska arbete. Snart öppnar hotellet :)


Hej svejs!

Ovido - Quiz & Flashcards