Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Jessica - 14 januari 2011 21:06

Dagarna går verkligen undan och jag jobbar en massa. Det är övertid alla dagar då jag inte måste hämta barnen på dagis. Detta resulterar ju dock i att man tyvär inte ser familjen lika ofta. Har alltför många gånger kommit hem lagom tills det är dags att läsa god natt saga eller de redan sover.

Madeleine satte ihop sina första 2 ord här om dagen. Hon satt i badet och och låtsades att en shampoo flaska var en telefon. Hon pratade i den och sa - mmm, aaa, mamma jobbar...

Får hoppas på att det lugnar ner sig lite efter att hotellet öppnat nästa vecka. Men allt är så kul så man vill inte slita sig från jobbet. Super bra produkt &toppen kollegor. Kan ju inte bli bättre.


Ska börja träna igen, ångrar att jag sa upp mitt SATS kort i höstas. Känner att jag verkligen behöver träna för att orka med allt. Helt sjukt vad min kondition har blivit sämre fort. Hoppas på att springa på ett bra erbjudande så ska jag köra igång igen. Ska även tvinga in Johan i det också... vet bara inte hur än.


Men nu är det fredagskväll och helg :) dags att ta fram chipsskålen!


Trevlig helg!



Ovido - Quiz & Flashcards