Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Jessica - 10 juli 2007 14:34

Igår kväll va vi hos min moster föra att säga hej då till min kusin som ska till USA och plugga.

Det va super trevligt att träffa mina mostrar och kusiner men allra skönast va det nog att få vara barnfri. Kände att jag kunde slappna av utan att undra vart min lilla busunge va osv. Det hade även gått bra för pappa Björn här hemma på kvällen, de hade myst och badat mm.

Lite kul nog så va det meningen att vis kulle säga hej då till min kusin men istället så bestämde sig hon jag och min lillasyster för att träffas en gång till innan hon åker och gå ut och äta på Koh Phangan. Har aldrig varit där men alltid velat gå dit så det ska bli skoj.


Ne nus ka jag pyssla lite här hemma för imorn åker vi till Dalarna.

Ovido - Quiz & Flashcards