Alla inlägg den 7 september 2007

Av Jessica - 7 september 2007 23:20

Då va man hemma igen efter en dags jobb.

Är riktigt trött men har haft en trevlig kväll på jobbet. Mycket att göra bara men det är roligare än att inte ha nått att göra.


Nu ska jag sova.

God natt!

Av Jessica - 7 september 2007 12:29

Snart bär det av till jobbet. Börjar kl 14 men tänkte åka lite tidigare och äta en macka innan.

Har tid att skriva nu för Isabelle och Björn vilar middag fortfarande... eller rättare sagt Isabelle vilar middag, Björn har inte gått upp än :) Va min tur imorse att gå upp så han fick sova lite han med. Vi gick upp kl 8 så jag hoppas jag orkar med hela dan. Fast det ska nog gå, jag vilade 30 min med Isabelle och Björn först.

Av Jessica - 7 september 2007 12:26

Vi har haft ett mysterium. Den senaste tiden har Björn hela tiden varit smutsig om händerna men vi har inte förstått varför. Tills nu i veckan då han upptäckte att hans vita peak tröja var blå på insidan! Då kom han på att det är hans nya jeans som färgat av sig när han sitter och "gnuggar" händerna på byxorna.

Har tvättat jeansen 3 gånger nu + haft 1 extra sköljning så nu ska de nog inte fälla lika mycket.

Funderar på om det är därför märkes jeans är dyrare. Detta är ett par Hilfiger jeans och det kanske är den extra färgen man betalar lite mer för...?

Ovido - Quiz & Flashcards