Alla inlägg den 16 september 2007

Av Jessica - 16 september 2007 22:44

Helgen har varit lugn och trivsam.

I fredags tog vi det lugnt, vi åt middag på Texas burger i Sickla och tog det lugnt hemma.

I går dammsög Björn medans jag och Isabelle tog en promenad upp till Sickla och shoppade lite mat och nya kläder till Issie. Hon växer så det knakar, är nu på storlek 80! Det blev en mys kväll hemma med filmen Die Hard 4.0

Idag har vi också tagit det lugnt. Har plockat lite här hemma och rensat ut mina mammakläder, Björn jobbkläder och Isabelles kläder hon vuxit ur. Snacka om att jag måste vara shoppinggalen. Har två STORA påsar fulla med kläder i Björns garderob nu. Antar att om jag får en dotter till sen så kommer jag i vilket fall som helst handla lika mycket till.


Imorn är det jobb som gäller igen. Börjar kl 8. Blir nog en relativt lugn måndag kan jag tänka mig. Vanligtvis har vi över 250 incheck men eftersom det är kongresser i stan så har vi kanske ca 30 incheck... men men vi ska inte ropa Hej än.


Natti natti.

Av Jessica - 16 september 2007 22:42

Nu har ni fått er efterlängtade Bebis.

Vi önskar hela familjen all lycka och vi läntar massor tills vi kan komma till Dalarna och träffa er!

Kraaam

Ovido - Quiz & Flashcards