Alla inlägg den 17 september 2007

Av Jessica - 17 september 2007 22:52

Trött man är, inte så ovanlicgt dock.

Va en ganska seg dag på jobbet idag. Va tillochmed mindre att göra än jag hade trott. Vi hade bara 7 utcheck och jag checkade inte ut en enda. En ljusglimt under dagen var iallafall när min familj kom och hälsade på mig. Björn och Isabelle va nämligen på väg till babysimmet men hade åkt lite tidigt, trevligt för mig dock :)


Hämtade ut min jacka jag beställt från Halens och jag vart sååå missnöjd. Va inte alls den passform och färg jag trott. Måste nu hitta nån annan höst jacka men vet inte vad jag vill ha. Har sett 2 på MQ men de är sjukt dyra.


Imorn börjar jag klockan 15. Blir troligtvis en tur upp till Sickla för att träffa Bella och Justin innan. Björn ska till tandläkaren så det blir bara jag och Isabelle *mysigt*


Ovido - Quiz & Flashcards