Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Jessica - 4 mars 2009 16:57

Igår hade jag en riktigt mysig och trevlig dag med min kärlek.
Vi tog en promenad med lite båtturer till moderna museet och åt lunch. Sen promenrade vi lite till och köpte ett par till mammabyxor till mig vilket behövdes. Efter det tog vi oss hem och fikade innan vi gick på bio och såg Bröllopsduellen som jag ville se. Det va hela 1 till kille i publiken bortsett från Johan hehe. Efter bion åkte vi och köpte kinamat som vi åt framför tv:n :)
Vart en riktigt mysig och trevlig dag.


I fredags va jag och Isabelle på leklandet med Justin och Bella. Va jätte trevligt och barnen lekte som bara den tillsammans bland alla bollhav och rutchkanor. Måste göra om det snart igen för Isabelle hade så sjukt kul.

Isabelle och Justin leker jätte bra tillsammans fortfarande trots att de inte hade setts på över 2 månader. De är som syskon och Justin skyddar Isabelle mot alla "elaka" barn som hoppar på henne i bollhavet. Han hytte med fingret och sa ifrån medans han kramade om henne, så sött :)

Ovido - Quiz & Flashcards