Direktlänk till inlägg 26 juli 2007

Möte med the boss

Av Jessica - 26 juli 2007 20:08

Idag va jag på jobbet och hade möte med min receptionschef inför min nya tjänst. Vi la upp lite vad jag måste lära mig osv. Tycker det ska bli sååå kul, detta är min chans!

Vi kom till jobbet strax efter 10 jag och Isabelle och va där i 3 timmar så hon va riktigt trött efter det och somnade i vagnen. Gick och köpte mig en macka på upper crust och satte mig på kajen på Riddarholmen och njöt av det fina vädret och min nya tjänst. Är riktigt stolt över mig själv så förlåt om jag låter skrytsam.


Hahah just det, är bara så typiskt, när jag satt på kajen på Riddarholmen kom det en buss med japaner. Är bara för kul att se de med sina kameror och ta kort på varandra i massa olika poser framför stadshuset. Alla ha fina små digitalkameror...tror inte att nån lägger pengar på snygga moderna kläder utan allt läggs på teknik.... Roligt va det att se de med kameror. Bara för det kom jag och tänka på Sabina! För ett antal år sen va vi på teknikmagasinet och skulle köpa filmrullar till hennes kamera. Vi va då totalt inne i pojkband och började räka ut hur många filmrullar hon behövde till Backstreetboys konserten och Okej dagen mm. Tror det blev 13 filmrullar hon handlade och han i kassan utbrister "Du är ju värre än Japanerna" Hahah kommer du ihåg det vännen??


Inatt är sista natten för Björn sen är han ledig till Onsdag nästa vecka.... själv ska jag jobba lördag-tisdag så vi lär inte ses alltför mycket men lite iallafall. Jag jobbar ju normala 8 1/2 timmes pass och inte 12 som han.

Imorn har vi iallafall varnadra så vi ska mysa med en film på kvällen tänkte vi, funderar på att hyra Blood Diamond med Leo DiCaprio... nån som sett den?


Nu ska jag ta och plocka undan lite och sminka av mig innan Las Vegas börjar, sen blir det till att sova eftersom Isabelle somnade redan kl 19 nu ikväll.


Nattinatti

 
 
Sabina

Sabina

26 juli 2007 21:19

haha, ja jag kommer ihåg.. =) Va rolig tid det där.. Vi va nog värre än japanerna.. har en full flyttkartong med kändis kort! =) Kanske borde säljas.. =)

Såg Blood Diamond när jag tränade iförrgår.. verkade toppen bra, Martin säger att den är toppen! =)

Tack för sms.t, pengarna slut på mobben.. Ska fylla på imorgon.. Vill också ha BSB,s nya nu!!! =) Längtar sååå mkt juh!

Saknar och tok längtar efter dig.. Du är bokad den 7e & 8e December redan nu, så du får försöka att inte jobba då=) Blidde en hel uppsats men du är värd det.. Pusss och krama båda dina familjer från mig! Miss you like crazy.. haha kommer du ihåg flyget till Koh Samui när vi satt och lyssna på moffats vid inlandningen? =)

Miss you my friend..

http://binaswe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 19 oktober 2012 21:39

Då har man blivit ett år äldre och klokare :) Igår smög jag upp som vanligt innan resten av familjen vaknat. Men när jag ska klä på mig ytterkläderna hör jag flera tassande steg och min fina familj kommer ner för att gratta mig ...

Av Jessica - 9 september 2012 22:30

Madeleine har fått njuta av 10 veckors semester denna sommar men imorgon är det åter igen dags för dagis! Dagiset är helt nytt och imorgon är första dagen de öppnar och inskolningen börjar. Var där på föräldrarmöte förra veckan och det är så fint och...

Av Jessica - 27 augusti 2012 23:11

Då har man haft första dagen på jobbet efter semestern. Var faktiskt roligt att vara tillbaka och få börja jobba. Jobbar på världens bästa arbetsplats med massa utmaningar, bästa teamet och härliga gäster så hut kan man inte tycka det är roligt :) D...

Av Jessica - 25 augusti 2012 09:51

Igår kväll överraskade vi barnen med att gå på Gröna Lund. Det var så roligt för oss alla och som förälder uppskattade man det så mycket när man verkligen såg lyckan och glädjen i barnens ögon när vi åkte karusellerna. Ögonen lyste och det härliga bu...

Av Jessica - 23 augusti 2012 23:23

Då har min stora tjej börjat i skolan! Man undrar som sagt vart åren tar vägen!? I onsdags var första dagen och jag var väldigt nervös... Speciellt då jag förstått sen i våras att de flesta i klassen kom från samma dagis och va därför vänner sen tid...

Ovido - Quiz & Flashcards