Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Jessica - 12 augusti 2012 12:34

Nu är det dags för en ny start! Inte bara när det gäller att blogga!! utan även när det kommer till mig själv.
Jag älskar att träna men har senast året inte gjort det alls. Många ursäkter var det för att inte göra det och ta sig till gymmet trots gymkort!!
Jag började sen säga att när vi flyttar ska jag köra igång, sen kom flytten men då sa jag efter semestern... Alltså ursäkterna fortsatte tills jag fan inspiration! Helt plötsligt mitt i semestern kom den (eller hon) och jag blev taggad till tusen :)
Så nu är gymkortet införskaffat sen i torsdags, cykeln har fått trampats runt och för första gången i mitt liv försöker jag även ge mig på detdär med att ut och springa! För att finna den extra lilla motivationen har jag även beställt lite nya träningskläder :)

Mitt mål är att bli piggare, må bättre och självklart bli snyggare och fastare om rumpan ;)

Idag blev det först en cykeltur följd av magövningar och avslutande jogg. Roligt å se att jag förbättrat min tid med cykeln!!

Ovido - Quiz & Flashcards