Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Jessica - 17 augusti 2012 22:23

Mycket tjat om träning här men det e så skönt!! Vill inte sluta och när jag kört ett pass vill jag köra ett till på momangen.
Igår vart det vilodag fast tanken var att jag skulle ha tränat. Det är nog bra att jag har vänner som bjuder in sig lite spontant så jag blir tvungen att ta det lugnt en dag.

Idag vart det först ett crossfitpass på gymet och senare på kvällen kunde jag inte hålla mig så blev 10km intensiv cykling.
Imorgon blir det träning utomhus på förmiddagen. Någon som är sugen att haka på? Med Anne som ledare för passet kan jag garantera er resultatet total utmattning!!

Som jag skrev innan så hade vi några vänner över igår, närmare bestämt Kajsa, Johnny och lilla Stina. Det blev grillade hamburgare till middag och Kajsas hemmagjorda chokladmaränger till efterrätt. Jag var bara tvungen å smaka trots att jag har en liten diet just nu. De var galet smarriga!! Lite krämiga inuti, lagom söta och chokladiga, mums säger jag bara.
De visade även upp sin fina nya Porsche Cayenne! Snacka om att jag är avis! Vill oxå ha en!!

Ovido - Quiz & Flashcards