Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Jessica - 1 maj 2009 20:21

I Torsdags åkte jag hem till Bianca för att umgås och äta lite middag. Trodde jag ja... När jag kom dit hoppade det ut en hel hög med människor från toaletten som skrev SURPRISE!!

Där bland fanns systrarna mina Jennie och Therese, Bianca, Charlotte, Lisa och Jenny. Tack så jätte mycke för denna fina överraskning och alla presenter. Det va jätte uppskattat!!

Av Jessica - 1 maj 2009 20:20

Idag har vi varit hos syster yster som fyller 21! Grattis Therese!
Det blev lite korvgrillning följt av kycklingsallad och sen rabarberpaj. Det var väldigt trevligt och Isabelle hade lika kul som alltid med sina kusiner Cassie och Alex.



Av Jessica - 1 maj 2009 20:16

Igår var min sista dag på jobbet, så nu är jag "mammaledig" fram till 2010 någongång. Det var riktigt skönt att lägga in min out of office reply på mailen på jobbet. När jag gick ifrån jobbet var det med ett stoort leende på läpparna :) medans Bianca min jobbarkompis gick med leendet åt andra sidan :(

På kvällen gick jag Isabelle och Johan och kollade på brasan vid Hammarbybacken. Gud så tråkigt! Det fanns ingen fiskdam eller nått för barn... Tycker att det borde finnas lite sånt men men...

Ovido - Quiz & Flashcards