Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Jessica - 18 maj 2009 22:38

Nu är jag trött på att vara gravid. Jag är trött, blir lätt anfådd, har sjukt dålig kondition, väger för mycket, känner mig tjock överallt, känner mig ful, tycker allt är jobbigt och vill bara gråta. 3 v återstår tills det är tänkt att lillen ska titta ut. Själv hoppas jag på att bara 1 v återstår.

Har tvättat och fixat lite nu under kvällen med Vildas kläder. Nu vill jag kunna klä på henne kläderna också. Det är även dax att packa väskan nu så den är redo och klar ifall det skulle gå undan. Men vad packar man nu igen...? Har gjort allt dethär en gång tidigare men jag kommer vell inte ihåg, har nog minne som en guldfisk ;-)


Idag stängde dagis kl 15:00 så det blev en kort dag för Isabelle. Efter dagis följde vi med hem till dagiskompisen Pauline som bor i kvarteret brevid. Det var riktigt trevligt. Jag och Alicia snackade skit och barnen lekte för fullt.

Nu under kvällen har jag och Isabelle myst en massa och tittat på... ja Pippi! Johan jobbar och jobbar han. Ska bli skönt att ha honom hemma snart. Han är ledig i hela Juni + föräldrarledig större delen av Juli :)


Ne nu kallar sängen på mig. God natt, sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards