Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Jessica - 21 maj 2009 13:48

Har gjort något riktigt dumt. Vet inte vilken hjärnhalva jag tänkte med men det måste ha varit den som inte är den själviska. Jag kom med förslaget till Björn att han och Isabelle skulle åka till farmor och farfar i Dalarna. Isabelle älskar att vara där. Hon kan gå ut och in som hon vill och leka på den stora gården. Det finns ett stooort badkar som hon kan plaska och simma i och massor av djur runt omkring i området. Så jag tänkte vell på henne när jag kläckte ur mig idén men inte på mig själv för nu saknar jag henne som tusan.


För att fördriva tiden så bakar jag just nu kakor till min kära pappa. Han önskar sig kanelkakor och det tog jag action på. Det jobbiga bara är att det finns 1 miljon olika recept på kanelkakor och jag har aldrig tidigare bakat det så nu blev det ett enkelt grundrecept jag följde så får vi helt enkelt se hur det utvecklar sig med tiden.

Igår va jag i Therese skola och tittade på massa utställningar från va hon har lärt sig. Riktigt duktig och kreativ syster jag har. Hon kommer nog att lyckas den tjejen. Efter besöket där blev det en lång trevlig kväll hos mina föräldrar med ompyssling och god middag. Jag var inte sen på att tacka nej när jag erbjöds middag där ikväll oxå. Men idag kommer jag inte tomhänt utan med kakor... ätbara eller inte återstår att se.

För er som undrar så jobbar Johan natt... vilket jag verkligen hatar men men, pengar måste ju in. 

Ovido - Quiz & Flashcards