Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Jessica - 25 maj 2009 19:34

Haha något skumt hände nog i detta hus agusti/september 2008. Det måste ha varit något i vattnet.

Träffade först en granne idag som det visade sig ska ha barn beräknat på onsdag. Sen träffar jag nästa granne och jag utbrister -Har ni fått barn!? Ja för 3 v sen blev de föräldrar. De berättar även att de har en annan granne på sin våning (vet inte själv än vem) som ska ha om 1 v. Så vi är totalt 4 personer i samma trapphus som har fått/ska få inom lika tider.

Vem kommer här näst?

Av Jessica - 25 maj 2009 19:29

Det blev lite sol trots allt. Jag tog mitt förnuft tillfånga och lämnade Johan henne och tog mig upp till Sickla för lite shopping till mina barn. Efter ett tag ringer mobilen... då har sjuklingen lyckats ta sig upp ur sängen, gjort sig iordning och åkt upp till Sickla. Tänk vad man kan piggna till om man är kille när tanken på att en ny bil väntar runt hörnet. Så sen bar det av till Haninge för att hämta ut vår nya fina bil och bli lite fattigare.

Bortsett från att den kostar så är jag supernöjd! Såå skönt att ha kombi och få plats :)


Nu är det Pippi på tv:n och leksaker överallt! Isabelle vill inte städa utan tycker att mamma kan städa, tack för den. Men om vi hjälps åt brukar det gå bra.

Snart ska vi mysa och fika lite jag och dottern. Johan jobbar...

Av Jessica - 25 maj 2009 10:51

Älskar solen och det vackra vädret. Jag vill bara ut och njuta av det. Suga i mig varje solstråle och känna hur jag lever i en drömvärld. Men Johan ligger sjuk hemma. Dessutom är han väldigt sjuk. Pratade nyss med hans mamma som även hon va orolig. Så då blir en annan ännu mer nervös. Får se hur dagens tänkta planer blir.

Ovido - Quiz & Flashcards