Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Jessica - 6 maj 2009 20:41

Dagarna bara flyger iväg. Har nu inte jobbat på en vecka och den veckan har gått så snabbt! Har något för mig varje dag att jag knappt hinner med... hur han jag med allt förut?


Imorgon bär det av till Paris med kärleken :) Ska bli riktigt mysigt och kul. Hehe kommer hem 2 dagar innan jag inte får flyga längre. Vilket innebär att det faktiskt bara återstår 5 veckor nu innan lilla Vilda ska födas. Helt sjukt vad tiden har gått fort. Nyss va det oktober och vi fick reda på att den lilla krabaten fanns i mig. Mycket har hänt, många steg har gåtts och många mål har nåtts. Men jag är väldigt glad och lycklig över hur mitt liv ser ut och alla som jag har omkring mig. Framför allt min underbara dotter Isabelle som jag älskar mest av allt!


Nä, nu ska kvällen avrundas och jag ska försöka få Isabelle att sluta titta på Pippi Långstrump... önska mig lycka till... :)

Ovido - Quiz & Flashcards