Alla inlägg under juli 2007

Av Jessica - 2 juli 2007 17:58

Här är min underbara lilla prinsessa som är ett riktigt busfrö.

Av Jessica - 2 juli 2007 17:56

Isabelle älskar våra katter. De sätter ett säkert leende med skratt på hennes läppar. Men ibland måste man låta de få vara ifred från våran vilda bebis. Självklart ska de då retas med henne för att hon inte kommer åt katterna.

Här på bilden liger Melody och njuter av att Isabelle inte kommer åt henne.

Av Jessica - 2 juli 2007 17:48

Igentligen har inte mycket hänt de senaste dagarna. I lördags va vi på kalas hemma hos min storasyster. Hennes dotter Cassandra hade fyllt år så det blev lite presenter och fika. Alltid lika trevligt att träffas.


Isabelle har de 2 senaste dagarna (lördag+söndag) fått för sig att hon ska somna sent. Det vill säga 23:20 i lördags och 23:30 i söndags. Fattar inte vad som hänt. Lite jobbigt faktiskt. Har hellre min ensamtid på kvällen och går upp lite tidigare på morgonen än ingen egentid på kvällen och sen sova bort dagen...


Idag har jag jobbat. Va kul att vara tillbaka en dag igen. Nu ser det inte ut att bli nått förän slutet av Juli dock. Ska även till Dalarna om ca 1 v (+några dagar) så då blir det inge jobb.

Känns i benen att man jobbat, är hel möra. Funderar på om man kanske skulle ta sig ett fotbad ikväll.


I ugnen ligger en härlig fläskkarrè som vi ska njuta av till middag. Är en fattig månad men som tur är så har vi frysen full av mmasa härlig mat.


Ne nu kallar plikterna.

Av Jessica - 2 juli 2007 17:47

Förlåt Sabina (och alla andra som känner sig träffade) för att jag inte bloggat de senatse dagarna. Har haft det så trevligt med familjen min bara.

Ovido - Quiz & Flashcards