Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Jessica - 11 juni 2007 22:25

Trött man är efter att ha jobbat! Är inte riktigt van än, känner av i fötter och rygg att jag stått upp 8 timmar idag.

Efter jobbet gick jag ut på stan för att hitta studentpresent till min syster som tar studenten imorn men jag rymde hem snabbt. Det va varmt och mycket folk, trodde jag skulle svimma när jag kom hem efter att ha åkt bastubussen hem. Måste komma ihåg att dricka mer vatten om dagarna, är dålig på det.

Hittade iallafall present till Therese när jag gick upp till Sickla på kvällen skönt nog men Isabelle va tok grining i vagnen och Björn hade jag lämnat hemma för han va trött efter att ha fått tagit hand om en grinig Belle hela dagen. Tror grinigheten är en kombination av värme, ingen mamma hemma, konstig i magen av all ny mat.


Gud va jag längtar tills vi gifter oss! Vill planera och göra allt nu men det är lite för tidigt för mycket.

Sabina! du måste komma hem vi måste ut och leta klänning!!


Här är lite söta bilder på Belle från Dalarna, att bada i grönsakslådan va riktigt kul och att äta morot är fortfarande lika kalas det :-)


Ovido - Quiz & Flashcards