Alla inlägg den 23 juni 2007

Av Jessica - 23 juni 2007 23:24

Isabelle fick sin första egna glass idag. Hon blev helt tokig när hon åt den och helt plötsligt började hon gallskrika! Troligtvis fick hon brain freeze. Det roliga va att när vi då tog glassen från henne blev hon ännu argare för det, så hon fick tillbaka den och blev lugn...innan nästa brain freeze vill säga...


Av Jessica - 23 juni 2007 23:14

Skrev ett lååångt inlägg om vad jag gjort idag men så hände nått när jag skulle spara och fick fram "sidan kan inte visas"


Morgonen började med att Isabelle vaknade halv åtta. Björn va jätte snäll och gick upp med henne för att låta mig sova lite extra, yeeah right. Isabelle har blivit så mammig så hon skrek hysteriskt några ggr så tillsist va det lika bra att gå upp då jag ändå inte kunde sova med detta oljud. Tack iallafall älskling för din goda omtanke.

Sen åt vi frukost innan jag skulle dammsuga. Tror inte Björn blev så jätte förtjust i detta då jag hatar att dammsuga och blir en djävul när jag gör det. Går och svär och skäller på Björn för allt möjligt som katthår mm. Tack och lov känner han mig vid dethär laget och bara nickar och säger jaja.

Vi åt lunch efter detta och sen promenerade vi upp till Sickla för att inhandla lite matvaror. Blev mest frukt vi köpte vilket är ytterst sällsynt bland våra matvaror, brukar bestå av mycket gottigott.

På eftermiddagen fikade och kul nog så rinmgde Sabina från Island. Vi pratade i 20 min och det va super trevligt. Saknar dig otroligt mycket vännen.

På kvällen blev det mest tv tittande, bebisbadande och lite middag. Isabelle va riktigt mysig med både mamma och pappa. Hon är lite snorig så det var vell därför hon va gosig. Nu sover hon men väldigt oroligt, har redan vaknat till 2 ggr. Tror det beror på förkylningen och att hon börjar drömma nu. Tidigare vaknade hon bara 2-3 ggr/natt.

Ovido - Quiz & Flashcards