Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Jessica - 19 juni 2007 22:13

Dagen till ära har vi spenderat med...ja trot eller ej, Bella och Justin. Gud på 1 vecka har vi träffats 5 dagar. Tur att vi har varandra.


Vi for till Globen och åt lunch, va ju tvugna att kolla in läget för Justin Timberlakes konsert ikväll. Va massor med fans utanför men absolut inte lika galet som på "vår" tid. Fanns inte heller nån av de gamla. (Ni som känner mig vet vad jag menar)


Mer har vi inte gjort. Ska nog göra mig iordning för natten nu. E trött. *Snark*



ZzZzzzzzZzzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...


Av Jessica - 19 juni 2007 22:00

Kan inte få nog av att kolla på brudklänningar och ringar men det är sååå svårt att bestämma sig. Tur att man inte behöver bestämma sig än på ett tag.

Kollade och provade ringar här om dan...trodde aldrig att jag skulle kunna säga att det va för stora diamanter på ringen....får se vad det blir i slutändan.


Såg nu på kvällen bridezillas på tv. Måtte jag inte bli så! De förstör ju själva bröllopsdagen! Får se till att hitta en bra brudtärna som kan hjälpa mig med att ha koll på läget så jag bara kan slappna av.


Aja det är som sagt 1 år kvar... men det är kul att små planera lite :)

Ovido - Quiz & Flashcards