Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Jessica - 21 juni 2007 22:22

Är jätte trött men måste vell skriva nått innan jag går och lägger mig eftersom jag inte blogga igår. Bebis sover iallafall inte.... Björn låtter henne hoppa i hans knä så hon blir trött.


Igår va vi på det sista babysimmet. Va super mysigt så nu känns det jätte tråkigt att det inte blir nått mer. Nästa kursstart (steg 3) börjar i slutet av Agusti. Vet dock inte om vi kommer kunna gå på den beroende på när jag börjar jobba igen, kommer annars tvinga Björn gå på de pappadagar som finns. Det måste han för Isabelles skull :)


Efter babysimmet igår blev det som nästan alltid lunch och lite shopping på stan med Bella och Justin. För en gångs skull va Isabelle den "snälla" och Justin den "griniga". Brukar alltid vara tvärtom så tror jag va lite glad för det (Förlåt Bella men du vet vad jag menar, du har ju jämt en prins:) )


Idag hade jag en arbetsinterjuv på mitt jobb för en ny tjänst som service manager. Tror nog att det gick ganska så bra, vi får se om ca 2 v då det ska vara klart vem som får tjänsten *Håller tummarna*

Efter det har vi tagit det ganska lugnt idag. Promenerade upp till Sickla hela familjen och åt lunch samt handlade middag.


Nee nu är kl halv elva och bebis sover inte.... Ska hon sova bort hela midsommarafton imorgon tro...?


God natt, nu somnar snart jag iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards