Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Jessica - 27 juni 2007 22:54

Dagen har fortsatt en konstig väg. Till och från har Isabelle har varit underbar och super jobbig.

Tråkigt har jag haft också. Blev en tur i regnet upp till Sickla för att handla. Va inge kul att gå i alla vattenpölar men men... fick göra nått iallafall.


Nu har Bella och Justin kommit hem men hon vägrar svara på mitt sms. Hon har vell mobilen på ljudlöst som alltid... hade velat kidnappa mina 2 andra älsklingar imorn.


Tror morgondagen blir bättre, ska iallafall vara fint väder med bara lite moln. Sägs det iallafall men skulle inte förvåna mig om det spöregnar.... Usch inte på humör jag inte, tror nog jag ska gå och sova och vakna upp på rätt sida imorn.

Av Jessica - 27 juni 2007 12:06

När Isabelle vaknade ville jag absolut inte gå upp. Hade hoppats på att hon skulle sova till runt nio men nej då, här vaknar vi innan kl 8, även fast vi somnade sent igår.

Så jag vaknade på fel sida och sen gick allt utför. Vädret är förskräckligt, Isabelle vägrade äta frukost trots att hon va hungrig, jag fick inte äta min frukost för hon va så krävande så mitt te vart kallt. Sen så pajjade digitalboxen+bredbandet!

Tack och lov har man världens bästa sambo som kliver upp ur sängen, ringer bredbandsbolaget och får Isabelle att somna. Eftersom jag inte hade nått att göra (kunde förstårs ha städat men inte direkt motiverad till det) så gick jag och vila jag med. Fick sova 1 hel timme så tack min underbara prinsessa för det. Nu är hon och jag på bättre humör och vi vaknade till en fungerande tv+bredband. Om bara nu vädret kunde bli bättre också... :)

Ovido - Quiz & Flashcards