Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Jessica - 3 augusti 2007 22:30

Väljer mellan dessa två jackor att ha i höst. Fick nu reda på att Sabina också vill ha den korta i gråmelerat. Vad tycker ni att jag ska välja? Kappan i svart eller den korta jackan i svart eller gråmelerat som Sabina? Hon befinner sig ju dock på Island så vi lär ju inte synas i de tillsammans... Snälla hjälp mig välja!


Av Jessica - 3 augusti 2007 22:21

Igår åkte vi hem till min stora syster. Det blev en hel dag där med lunch, fika och middag. Hade jätte trevligt och Isabelle mådde gott av att krypa omkring ute på deras uteplats och bada i deras plaskpool.

 Hon älskade också att va i hennes kusin Cassandras rum för det finns så mycket grejjer där. Hon åkte bla ner i en stor tunna full med gosedjur och det tyckte hon va riktig kul, då kunde och titta och leka med alla gosedjur. Hon såg lite ut som ET när han blir gömd bland alla gosedjuren.

 


Idag har vi inte gjort nått alls. Blev en liten tripp upp till Sickla för att små handla lite. Till middag åt vi pannkaka, Isabelle också. Hon har testat pannkakor förut men då va det ingen hit. Fast då var det ju inte heller mina goda så det är ju inte så konstigt.


Får se vad vi hittar på nu i helgen, ska iallafall bli bättre väder så nått skoj/trevligt blir det nog. På söndag kväll ska vi hem till mina föräldrar och äta grillat så det blir nog gott.



Ovido - Quiz & Flashcards