Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Jessica - 23 augusti 2007 22:48

Nu smyger sig John Blund sakta men säkert sig på mig. Han har precis varit hos Isabelle och strött sin sand i hennes ögon så hon sover nu gott.

God natt allesammans!

Av Jessica - 23 augusti 2007 18:29

Imorn ska jag klippa och färga håret. Ska bli riktigt mysigt att få njuta av Veronikas hårbottenmassage mm. Älskar när man håller på med mitt hår.

Av Jessica - 23 augusti 2007 18:26

Natten va inge kul. Isabelle vaknade strax innan 1 och ville inte somna om. Inte ens välling hjälpte. Det tog en hel timme innan hon somnade om. Sen hände det igen vid halv sex. Hon vägrade somna om och precis när jag fått henne att somna kom Björn hem från jobbet och hon vaknade. Tvingade då upp honom så han fick vara uppe med henne 1 timme innan hon somnade om. Sen sov hon fram till halv tio, jag med :)


Vi gjorde oss iordning och åkte sen till Bella m fam. Vi slappade bara och pratade strunt. Barnen lekte en stund och somnade sen båda två.


Nu är vi hemma och Isabelle vilar igen. Ska försöka få henne att somna runt 22 ikväll så hon sover länge imorn.

Ovido - Quiz & Flashcards