Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Jessica - 12 augusti 2007 18:41

Man börjar ju undra om man inte är det! Tog en promenad upp till SIckla och va helt klibbig efter bara några meter. Jobbigt när det är så kvavt! Isabelle är helt klibbig hela tiden trots att hon bara har blöja på sig.

Hon sov i 2 timmar när hon vilade förut idag. Va nog så skönt i sovrummet med öppet fönster och fläkt på att hon inte ville vakna.

Hon vilar nu igen, har nu sovit 30 min, får se hur länge hon sover.

Av Jessica - 12 augusti 2007 11:54

Oj vad dagarna går. Va nu flera dagar sen jag skrev sist.


I fredags fyllde mamma år så jag och Isabelle va där och firade henne. Blev den årliga kräftskivan vilket va riktigt mumsigt. Lyckades taima in så att Isabelle sov under tiden vi åt vilket va riktigt skönt.

Vi kom inte hem förän kl 22.30 så då va Isabelle riktigt trött. Vi gjorde oss iordning och gick och la oss tillsammans. Hon somnade på stört och sov hyfsat bra under hela natten. Vaknade några gånger men somnade snabbt om igen. Hon vaknade först kl 09:10 på lördag morgonen så jag kände mig då rejält utvilad. Tack för det min älskade prinsessa :)


I lördags åkte vi ut till min syster och njöt i solen. Vi åt middag där och det blev först sniglar vilket va premiär för mig! Tyckte inte att de smakade nått direkt utan det var mer smöret som smakade. Gott var det iallafall. Efter det blev det lammracks och hummersallad. Den fransmanen (min systers man) kan verkligen laga mat han! Lyckades tillochmed få i mig massa ost efter det så jag kände mig som en boll när vi ätit klart. Fick springa några varv runt deras hus med Cassandra för att bränna nån kalori.


Idag vet jag inte riktigt vad som väntas. Isabelle sover middag nu, vaknar nog snart så då ska vi vell ordna lite här hemma och sen ska hon äta lunch. Måste upp till Sickla och handla också. Om det inte börjar regna så går vi nog ut på gården och testar sandlådan för första gången. Har dock en känsla av att hon heller kommer att vilja äta sanden än att göra sandkakor...

Ovido - Quiz & Flashcards