Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Jessica - 16 augusti 2007 19:21

Idag har jag varit på jobbet. Va jätte kul som vanligt. Tiden gick otroligt snabbt.

Har fått min nya namnskylt som det står

"Jessica Christiansen

Service Manager" på :) Va jätte stolt när jag bytte till den.


Nu är jag hemma och vi har precis ätit. Ska gå och sola nu. Måste bli lite brunare inför min kusins böllop den 1 sept :)

Av Jessica - 16 augusti 2007 19:14

Igår träffades vi syskon (jag, Jennie och Therese) och shoppade lite skor i stan. Jag och Therese köpte 1 par var men Jennie lyckades med att köpa 3 par!! Galen hon är. Undrar bara vad fransmannen sa när hon kom hem... :)


Efter det va Jennie tvungen att gå på ett möte så vi tog med oss hennes barn och åkte till Leklandet i Sickla. Gud så kul barnen hade det! och vi vuxna :)

Det va rutchkanor, bollhav, klätterväggar och massa mer. Isabelle tyckte det va hur kul som helst hon med. Hon kröp omkring på golvet och ville in till bolhavet. Hon fick självklart också bada i bollhavet i småbarnslandet. Slutade med att hon somnade som en stock för hon haft så kul.

Så när Isabelle sov gott i vagnen passade mamma på :) Jag va upp i de värsta rutchkanorna! Gud så läskiga de va! En av de är typ 6 m upp i luften och stupar 2 m rakt ner innan den planar ut! Jag överdriver inte utan den stupar helt ner! Tog ett bra tag innan jag vågade mig på den, Jennie (som kom dit efter sitt möte) va den som lyckades övertala mig, kunde ju inte vara sämre än henne när hon nu åkt den redan.


Efter en lååångdag med massa skoj så begav vi oss hem och på kvällen åkte vi och storhandla.


(bilder kommer snart)

Av Jessica - 16 augusti 2007 19:11

I Tisdags tog vi en tripp hem till Bella och hennes familj. Vi vuxna fikade medans barnen lekte en massa. Så kul att vi och barnen har varandra.


På kvällen monterade Pappa Björn Isabelles gunghäst. Hon tycker den är jätte rolig när den gneggar och låter :)


 (lägger upp bilder snart)

Ovido - Quiz & Flashcards