Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Jessica - 24 augusti 2007 23:02

... är va det har varit hela kvällen. Isabelle somnade pre´cis. Hon har varit alltför upptagen att klappa katter och leka. Nua favoritleken är "titt ut" leken. Jag lägger förts ett täckes över Isabelle och frågar "Vart är Isabelle?" så kravlar sig Isabelle ut ur täcket och då säger jag "titt ut/där är Isabelle". Sen tar hon täcket själv och håller upp framför ögonen och tar sen ner. Urgulligt.


Nu sk ajag också ta och sova. Får äntligen somna i min älskades armar. Hoppas alla ni andra får sova lika gott som jag (förhoppningsvis) ska få inatt :)

Av Jessica - 24 augusti 2007 20:51

Hade varit i Sickla nu på kvällen och handlat lite så är det en annan som går in i garage nerfarten innan jag kör ner. Tänkte på att hålla mig ut från henne så jag inte kör på henne när jag kör ner. En nöt som jag e så kollar jag inte till höger och stöter på väggen! Blev ett stort fint vitt "rep" märke på bilen. Tack och lov fastnade det bara massa färg som bara är att tvätta bort så blev ingen lackskada eller buckla.

Skämdes jätte mycket när jag berätta för Björn men han är alltför underbar och blev inte alls arg, nån gång ska ju vara den första... och han har ju lyckades ett antal... :)

Av Jessica - 24 augusti 2007 20:49

Då va man mörk hårig :) Väldigt mörkt blev det med inslag av copparröda slingor. Super snyggt tycker jag men Björn är lite skeptiskt. Han tycker det är för mörkt men det kommer att ljusna efter några tvättar.

Ovido - Quiz & Flashcards