Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Jessica - 13 augusti 2007 22:02

Lyckades få vad jag tycker, ett super sött kort på min prinsessa idag. Visst är hon för söt!

Av Jessica - 13 augusti 2007 21:45

Isabelle somnade först kl 22:45 igår och vaknade halv tio imorse! Så skönt att få sova tycker jag! Nu har hon dock redan somnat för kvällen för 1 timme sen så hon lär vell vakna tidigt imorn bara för det , men men.


Det blev ingen sandlåda igår för Isabelle sov så länge så vi får ta det nån annan dag. Kanske imorn, beroende på om vi ska träffa Bella och Justin. Justin har varit lite förkyld så får se om han är bättre imorn.


Igår åt vi korvstroganof till middag. Isabelle tyckte det va super gott! Dock blev det en massa för oss att städa eftersom hon inte kunde tugga maten. Blev mest att hon smakade på alla bitar och spottade ut de när hon tröttnat och ville ha en ny med smak :)


Idag har vi inte gjort mycket. Björn va hos tandläkaren på eftermiddagen och nu jobbar han så vi har varit mest själva. Isabelle har varit underbar hela dan men blev lite grinig på kvällen när hon blev trött. Som sagt, nu sover hon gott och det ska nog jag med göra snart. Fast först ska jag njuta av lite egen tid :)

Ovido - Quiz & Flashcards